Äntligen HELG

Yippi nu e de äntligen helg o få vila lite nu när man e ledig:)
Idag på jobbet har varit fruktansvärt jobbigt skitmycket folk.
Jag har varit i Fastfooden idag o typiskt idag så hade vi ett dagens erbjudande på kokt korv med bröd för 5 Kr, jag har sålt nästan 5oo korvar.... jag vill inte äta korv på minst 1 år nu haha.
I helgen ska vi bara ta de lugnt.... Syrran o Stefan kommer hem till oss imorgon vi ska bjuda på mat KORV nä bara skämta o sen ska vi dricka lite o spela kort.
Ha de underbart
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ha en mysig helg (utan korv, hahaha)

KRAM

2009-02-21 @ 22:30:28
URL: http://kaatzi.blogspot.com
Postat av: Anonym

Blir Lasse glad då, när du inte vill äta korv på ett år HAHAHAHA

Saknar daj! KRAMILIKRAM KRAAAAM

2009-02-22 @ 19:56:38
Postat av: Sussie

Det var jag som skrev det inlägget men det kunde du nog räkna ut blink

2009-02-22 @ 19:57:13
Postat av: Bodil

Haha ja man kan ju diskutera vilken korv. Jag saknar daj me stumpan vi får dejta snart igen.

Kramisar i massor till den bästa vännen i VARDEN

2009-02-22 @ 20:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0