Jag lägger snart ner det här med blogg

Som ni ser så är jag nästan aldrig inne o uppdaterar bloggen..... man jobbar mycket sena kvällar o när man väl kommer hem.... var hamnar man jo i soffan  med Matilda. Sen så vet jag ej vad jag ska skriva heller ber så mycket om ursäkt!!!!

Jag har iallafall jobbat hela helgen inget kul alls hade hellre velat vara hemma o gosa med min underbara familj!!!!!!
Imorgon e jag ledig iallafall YIPPI.... ska bara ta de lugnt o sen på kvällen bjuder mitt fack på bowling o buffe på Big Bowl ska bli kul.
På fredag börjar jag jobba 9.45 o sen slutar jag väl vid 22-23 tiden pga Inventering på jobb grr, så de bli skitbra betalt har ju 100% hela tiden för de e ju en röd dag hihi....

Matildas mage är inte helt 100 än... hon gör ifrån sig o så men hon har ont ibland misstänker hon e allergisk mot ngt.... ska kontakta BVC imorgon för att se till att de måste göra några tester på henne, så man vet vad man ska göra o undvika för att hon ska bli bra......Tycker så synd om henne när hon har ont.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland räcker inte tiden till, så är det för alla!!Jag tycker inte du ska lägga ner din blogg, det är så kul när du väl skriver!!! Det får bli inlägg när du har tiden. Hoppas att ni får ordning på Matildas mage! Ha det så bra!!

Kram

2009-04-28 @ 20:59:59
Postat av: Bodil

Hihi vem skrev ovan???

2009-04-29 @ 06:53:23
Postat av: Sussie

Jag vill inte att du ska sluta blogga, alltid kul att läsa din inlägg, jag skriver inte heller varje dag, tekniskt omöjligt hihi... Men då och då hinns alltid med =) Nu till sommaren har man nog mer att skriva, då händer det lite mer, sol bad semestrar osv.. Hoppas det går bra för dig på jobb på fredag, goa pengar ju ler Var det nästa helg du skulle iväg med jobb el? Vi är ett gäng som skall på 80 tals fest i Törringe BALL Hoppas ni får ordning på Matildas mage, hur blir man när man inte tål gluten? Ja hoppas det löser sig, vi kan väll höras en dag!? Kramkram till min kära Sinika

2009-04-30 @ 10:03:46
Postat av: Anonym

Hej hopp!

Sluta inte blogga! Bloggandet går upp och ner i perioder. Jag har bloggat i 3½ år så jag vet..

Hoppas att Matildas mage slutar krångla snart.

Ha en mysig Valborg!

KRAM

2009-04-30 @ 11:31:46
Postat av: Katarina

Jag skrev inlägget ovan, men mitt namn försvann..

SKUMT!

2009-04-30 @ 11:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0