Gud va längesen

Ups förlåt jag inte skrivit på länge.
Ja de va verkligen ett tag sen jag skrev.... på våran front har väl inte hänt så mycket.
I förra veckan va vi iväg till BUP för Robin skulle få ev en diagnos men de visade sig på testerna att han inte har ngn ADHD eller ngt sånt... men däremot e han väldigt deprimerad bla pga utsatt i skolan och stort tryck ifrån sin far sin o ni som känner Robins pappa vet hur han e grrr:( Så i tisdags va vi iväg till läkaren på BUP för att Robin skulle kanske få ev medicin, men läkaren tyckte att vi skulle ha Robin hos oss på heltid istället så han kommer bort från pappa.
Vi har ju testat det innan o i början gick de kanon, sen blen Robin kompis med Niklas som förvred Robins hjärna.... nu tack o lov så är de inte kompisar längre utan Robin har träffat nya kompisar o än så länge verkar de vara kanonkompisar.

Vi har även tänkt att Robin ska börja på scouter för att bygga upp fler bekantskaper.
Jag tror ärligt talat att det kommer att funka o ha Robin här på heltid bara hos pappa varannan helg, nu kommer Robin få träffa psykolog ca 1 gång i månaden o prata av sig o sen om vi tycker det är jobbigt så kan vi oxå få prata med psykolog o ev skulle de ordna en stödperson till Robin.

Nu måste vi tänka på älskade Robins bästa o få han att må bra igen.

Nu till annat!!!!
Tänker på stackars Jörgen som ligger på sjukhus pga att hans rygg har krachat krya på dig!!!!!
O sen vill jag gratulera Pether o Annika till deras son lycka till...

Ja de blev en hel del

Kommentarer
Postat av: Mari

Så bra att ni får hjälp åt Robin! Han behöver extra stöd!!! Kramar till dej Robin!!



2009-04-02 @ 13:57:40
Postat av: Sinika

Du vet var vi finns & du vet vad jag tycker! Krama och hälsa Robin... Saknar daj KRAM

2009-04-02 @ 20:53:35
Postat av: Sinika

Du vet var vi finns & du vet vad jag tycker! Krama och hälsa Robin... Saknar daj KRAM

2009-04-02 @ 20:53:55
Postat av: Katarina

Ha en trevlig Helg!

Kram

2009-04-04 @ 08:52:36
URL: http://kaatzi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0